Ovečkárna
Branding
Design

Nejhuňatější brandbuilding od Vltavy po Dunaj
Ovečkárna v roce 2019 zažívala velkou změnu. Přecházela na nový e-shop, expandovala do zahraničí a zároveň chystala silný růst v Česku. Mě přizvala, abych definoval značku a pomohl nastavit komunikaci společně s kreativou pro reklamy.
Spolupráci jsem zahájil dvoudenním workshopem s Ovečkárnou a ULabem, který se staral o strategii marketingu a výkon. Při hledání esence značky, jsme si redefinovali vizi Ovečkárny, její hodnoty, ale i tonalitu komunikace. Tyto dva náročné dny jsem přetavil v srozumitelný brandmanuál, který se díky Martinovi (majiteli Ovečkárny) opravdu stal srdcem celé firmy.
S definovanou značkou vznikla i potřeba vizuálně posunou současnou identitu a zjednodušit jí. Dával jsem si záležet, abych nový vizuál a způsob komunikace propsal do všech bodů komunikace, do celé cesty zákazníka. Společně s týmem v Ovečkárně jsme tak postupně prošli e-maily, sociální sítě, e-shop i balíčky pro zákazníky.
Naše spolupráce se více prohlubuje a prolíná. Připravil jsem koncepci a obsah pro kampaně v létě, zimě a dále společně spolupracujeme na tom, aby značka dál rostla a dostávala se do povědomí. Spojení výkonnostního ULabu s mým duchem dalo vzniknout něčemu unikátnímu, co zákazníky baví a motivuje kupovat zároveň. Dobrý pocit z meziročního růstu a celé spolupráce ještě podtrhlo ocenění Heuréky za nejlepší e-shop roku 2019.
Rok
2019-2021
Služby
Branding
Visual identity
Tvorba Obsahu
Strategie
Print Design








