Když jsem se na začátku naší spolupráce setkal s lidmi z Naturbeds, pořád mi vrtalo hlavou, čím jsou jiní. Měli celou dobu dobrou náladu a jiskru v očích. Po prvním společném workshopu, který jsem téměř celý absolvoval s otevřenou pusou, jsem to konečně pochopil. Člověk, který se každé ráno probouzí perfektně vyspaný, zkrátka prožívá celý den s úsměvem na tváři a plný energie.
Naturbeds se více než 8 let stará o kvalitní spánek českých zákazníků, kteří pochopili investici do svého zdraví a touží se probouzet na postelích z nejkvalitnějších přírodních materiálů. A že je to opravdu investice. Postele od Naturbeds startují na cenách malého osobního auta. Za mnou přišli hned s několika výzvami – vytvořit vizuální styl naplňující představy puntičkářského majitele, připravit brandmanual a vše pak propojit do nového webu.
Brand & identita
Nejprve jsem se ponořil do přípravy brandmanualu. Vždy, když se v brandmanualu můžu opřít o pevné základy, jako tomu bylo u Naturbeds, je ve výsledku vidět obří rozdíl. V brandmanualu jsem podtrhl to, co už ve firmě skvěle fungovalo, především tedy její hodnoty a skvělou péči o zákazníky, a taky se trochu opřel do komunikace.
Pak jsem se pustil do navrhování vizuálního stylu, u kterého jsem věděl, že si musím dát záležet na každém detailu. Základní variantu loga tvoří upravená typografie písma FK Grtotesk, která pomocí horizontální linie vyjadřuje abstraktní rovinu znázorňující podstatu firmy. Doprovodným symbolem je upravené písmeno „e“, které poukazuje na východ slunce a už dříve zmíněný úsměv po radostném probuzení.
Web
S webem na mě čekala poslední, ne zrovna obvyklá výzva. Musel jsem ukázat dvě značky postelí s diametrálně odlišným přístupem na jednom webu tak, aby vše společně ladilo, ale stále vyzdvihovalo primárně vizuální styl i tonalitu Naturbeds. Web jsem postavil přes vlastní systém GhostPress s pokročilým vizuálním editorem, se kterým má klient maximální kontrolu nad obsahem a celý web může plně vizuálně editovat. Ať už si chce změnit text, přidat komponenty nebo vytvořit novou landing page, vše zvládne sám bez mého zásahu.
Jestli vás ještě nikdy nikdo nepozval do postele, já vás zvu. Omrkněte web nebo showroom Naturbeds, kde poznáte svět luxusních postelí na vlastní kůži.