+

Naome

3 eshopy, 3 optiky → 1 značka

Když jsem šel Naome poprvé omrknout, překvapilo mě, jak široké pole působnosti mají. Všichni znali Naome jako 3 kamenné optiky. K tomu ale tehdy provozovali ještě 3 e-shopy s brýlemi, které kvůli SEO měli na 3 různých doménách. Takto už to ale dneska nefakčí a byla potřeba změna.

Požadovaný výsledek? Jedna značka a jeden web, který bude prodávat celou nabídku pod jednou střechou a zároveň odprezentuje offline byznys očních optik. Zajímá vás, jak jsem to celé vymyslel? Tak si nasaďte brýle na čtení a mrkejte dál.

ROK

2020

SLUŽBY

GhostPress
E-commerce
Design
UI & UX
Dev

Omrknout e-shop

Customer experience

Naome pod lupou

Na začátku jsem s klientem zmapoval cesty zákazníků v optikách a na e-shopu, které, světe div se, byly dost odlišné. Aby si každý ze zákazníků přišel na své, rozšířil jsem e-shop o prezentační část optiky. Zákazníci si tak na webu rovnou můžou rezervovat termín měření zraku a taky si prohlédnout širokou nabídku dioptrických brýlí, které koupí v kamenných optikách.

customer experience

Spojení Obsahu ze 3 e-shopů

Nasáčkovat 3 e-shopy do 1 znamená slušnou makačku při definování obsahu. Udělat to tak, abych potom zvládl všechen obsah ještě zmigrovat, byla prostě fuška, co si budem.

Musím teda říct, že na Naome je z čeho vybírat. Aby si proto zákazníci našli svoje vysněné okuliare mrknutím oka, dal jsem s klientem dohromady všechny parametry pro výběr správné velikosti. Zároveň jsem na e-shopu nastavil přehlednou kategorizaci a filtraci všech produktů.

Design

Velmi vyladěný vizuál

Být na GhostPressu neznamená, že vás hodím do jedné krabice, která vyplivne stejně vypadající e-shopy. Naopak. Každá značka dostane svůj vlastní design na míru pro desktop i pro mobil. Zákazníci proto vaši značku vždycky poznají a natuty si ji zapamatují.

A jak teda vypadá design Naome novým úhlem pohledu? Mrkněte níž.

Migrace

Migrace – Akce 3 v 1

Největší technická challenge u Naome byla stopro migrace dat. Migroval jsem na GhostPress sakum prásk celé tři e-shopy – produkty se všemi jejich parametry, fotkami, zmíněný obsah atd. Po spuštění pak přišla řada na migraci odkazů ze starých e-shopů i na úrovni jednotlivých produktů, abych zachoval dobré pozice na Googlu, a tím rovnováhu ve vesmíru. Protože už jsem migroval kdeco, byl jsem ready a dopadlo to na jedničku.

Jednoduchá administrace

Potenciál prodávat

Mít v portfoliu 5 nebo 50 různých značek? Nabízet 10 nebo rovnou 1 000 produktů? Je to jedno. Na novém e-shopu na GhostPressu má Naome možnost začít ze dne na den prodávat toho tolik, kolik se jim zachce. Produkty, kategorie i landing pages si totiž přidávají nebo ubírají jednoduše sami přímo z administrace – bum prásk.

Že to zní jako něco, co přesně potřebuje i váš e-shop? Taky myslím!
Přečtěte si o GhostPressu víc.

1500

zmigrovaných produktů

3

propojené prodejny

GhostPress

Ready dnes, zítra i za 10 let

Díky tomu, co GhostPress už všechno umí, můžu rodinným značkám jako Naome dodávat skvěle fungující e-shopy čím dál rychleji. Na nové potřeby e-shopu dokážu pružně reagovat a dodávat funkce na míru každému klientovi před spuštěním i po něm. Pro Naome jsem třeba zařídil přímé napojení e-shopu na iDoklad a Zásilkovnu, díky kterému teď můžou odesílat více balíčků pro jednu objednávku – třeba v situaci, kdy jsou položky objednávky na skladě v různých prodejnách.

Spolupráce

Spuštěním to teprve začíná

Mám radost, že od první schůzky až po spuštění všechno parádně šlapalo. Kudos za to musím dát hlavně mým strašidlům, která Naome postupně provedla každým krokem projektu a naučila je, jak celá administrace webu funguje a jak ji můžou pro svůj byznys využívat na maximum. S Naome i po spuštění dál (spolu)pracujeme na tom, abychom co nejvíce lidem pomohli skvěle vidět.

A závěrečné moudro od Ducha do ucha? Přechodu na GhostPress se rozhodně bát nemusíte. Celou dobu totiž budete mít v zádech duchovní podporu, která vás nenechá ve štychu. Naome je toho důkazem.

odkaz na we nakonec