Bennon

BRANDING A E-SHOP PRO MACHRY VŠECH ŘEMESEL

Na začátku naší spolupráce za mnou přišli lidi z Bennonu s tím, že chtějí postavit svůj první B2C e-shop. Covid byl stále aktuální, obchody často zavřené a Bennon hledal nové cesty, jak si vytvořit vztah s koncovými zákazníky. Vše dávalo perfektní smysl, až na to, že Bennon v té době zákazníci znali ještě jako Z-Style a jeho produkty pod třemi dalšími různými značkami. Zkrátka to byl pěkný maglajs a mě před stavěním e-shopu čekala prvně jiná challenge:

Jak spojit 3 značky do jedné a současně tuto novou značku úplně poprvé představit B2C zákazníkům?

ROK

2021-2022

SLUŽBY

Branded ecommerce
Branding
Design
Dev
GhostPress
UI & UX

Zobrazit web

Nová identita

Nové jméno, nová značka, jednoduše Bennon

Z úvodního workshopu vyplynulo, že nejvíce zákazníků z portfolia tehdejšího Z-Stylu zná právě značku Bennon, a tak jsem na základě dat a vizí do budoucna navrhl značky zkonsolidovat a Bennon rebrandovat.

Díky tomu jsem mohl jasně stanovit esenci a hodnoty nové značky a zákazníkům Bennon představit jako moderního pracovně lifestylového výrobce. Vydefinování značky mi taky pomohlo firmu nacítit a nasměrovat k tomu, jak ji ukázat ve vizuální identitě.

vizuální identita

E-shop

Můj GhostPress si rozumí s interním systémem Helios

Největší task přede mnou u e-shopu stál v napojení mého GhostPressu na systém Helios, na kterém u Bennonu vše interně běží. Nebudu vám lhát, že to nebyla fuška, ale jsem rád, že zaměstnanci Bennonu bez dalších zbytečných procesů korigují produkty, jejich ceny nebo skladové zásoby v Heliosu, jak byli zvyklí pro B2B segment, a na e-shopu můžou každý produkt případně došperkovat k obrazu svému.

Branded ecommerce

Symbióza brandu & vývoje

Snažím se, aby se na Bennonu machři cítili jako doma, a tak na něm neustále makám a na základě zpětné vazby od zákazníků zlepšuju customer experience napříč kanály, aby byli machři s nákupem nanejvýš spokojení a rádi se vrátili nakoupit znovu.

Propisováním značky do všech touchpointů si Bennon se zákazníky začíná vytvářet vztah a narůstá v jejich očích na hodnotě. Ukázkou skvělé symbiózy brandu a vývoje je věrnostní program pro registrované uživatele e-shopu – Klub machrů, se kterým se Bennonu do 2 měsíců od spuštění povedlo dosáhnout 931% nárůstu registrací.

Branding

Konzistence je klíčem k úspěchu

Bennonu jsem nastavil komunikaci bez škrobené marketingové hantýrky, takže s machry mluví napřímo jako by mluvil s kamarády, kterým nechce mazat med kolem pusy, ale říká, jak se věci skutečně mají.

Konzistence je tady za mě rozhodně cílem, takže značku společně s interním týmem postupně propisujeme do všech vizuálních i textových výstupů od newsletterů přes komunikaci na sociálních sítích po výkonnostní kampaně. Taky pracujeme na novém balení produktů, abychom nákup každého machra opravdu dovedli k dokonalosti.

Statistiky

Jak to šlape

30%

meziroční nárůst hledanosti značky

931%

nárůst registrací

6000+

produktových variant plynule synchronních s interním systémem

Musím říct, že tato machrovinka mě nesmírně bavila a už se těším, do čeho s Bennonem řízneme dál.